Marketing 4(.0) Engineering: Když vodní slalomář prodává robota
8. 6. 2018
Kdo nepoznal specifika marketingové praxe v B2B průmyslovém prostředí, jen těžko by pochopil úskalí, která jsou pro tento obor tolik specifická. Neplatí, že překlopit rozpočty do digitální reklamy je cestou k jednoznačnému úspěchu. V podstatě jen málo pouček ze všech marketingových konferencí, blogů či jiných zdrojů nelze bez rozmyslu začít aplikovat bez rozmyslu. A právě o tom jsme si povídali 6. června na fóru Marketing 4 Engineering, které jsme pod hlavičkou Trade Media International již podruhé uspořádali v Praze.
Hlavním cílem této akce bylo vytvořit platformu pro setkání zástupců osobité disciplíny marketingu. Jelikož se opět podařilo získat příspěvky přímo praxí tesaných řečníků, můžete si v následujícím článku přečíst několik postřehů jednoho z organizátorů.