Program
09.00-10.00 | Registrace, welcome hot drink |
10.00-10.10 | Zahájení semináře, úvodní slovo |
10.10-10.30 | Současný stav a trendy v B2B marketingu pro průmysl Lukáš Smelík, Managing Director, Trade Media International |
10.30-11.30 |
Jak se dostat inženýrům do hlavy? Anna Vondráčková, Marketing and Communication Manager, ABB s. r. o., divize Automatizace výroby a pohony Kateřina Pištorová, External Communications manager & Tisková mluvčí, Siemens ČR |
11.30-12.00 | Marketingová case study: Jak jsme fiot.cz k životu přivedli Jana Vondráčková, marketingová manažerka, FOXON |
12.00-12.30 |
Síla content marketingu Kateřina Borovanská, Managing director & Captain, Freya CZ |
12.30-13.30 | Přestávka na oběd |
13.30-14.30 |
Digitální marketing. Konec zaříkávání. Které nástroje B2B opravdu potřebuje? |
14.30-15.00 |
Měřím, tedy úspěšný v digitálním marketingu jsem Tomáš Sládeček, CEO, Bromelo |
15.00-15.15 | Přestávka |
15.15-15.35 |
Korporátní jazyk už není "in"! Aneb jak přistupovat k modernímu copywritingu |
15.35-15.55 | Tisková zpráva a chlebíčky. Jak (ne)spolupracovat s novináři Lukáš Smelík, Managing Director, Trade Media International |
15.55-16.15 |
Veletrhy, výstavy a konference - chodí ještě inženýři někam? Tereza Chwastková, manažerka akcí Trade Media International
|
16.15-16.45 | Diskuse účastníků - hledání společných problémů/řešení |
16.45-18.00 | Závěrečný drink and networking |