gM4E

Řečníci

ls Lukáš Smelík, výkonný ředitel, Trade Media International

Zástupce organizátora akce vystoupí v programu s prezentací současných trendů v B2B průmyslovém marketingu. Své poznatky bude čerpat nejen z průzkumu mezi marketingovými odděleními v průmyslu, ale také dlouholetou působností na pomezí průmyslové výroby, marketingu a medializace inovačních technologických řešení. Z pozice dlouholetého editora a šéfredaktora průmyslových časopisů se také zaměří na ideální koncept spolupráce PR oddělení s odbornými novináři.


Vondr ABB Anna Vondráčková, Marketing and Communication Manager, ABB s. r. o. divize Automatizace výroby a pohony 
Téma: Informace jako základ pro marketingové řízení

Působí ve společnosti ABB s.r.o. na pozici Marketing and Communication Manager divize Automatizace výroby a pohony, pod kterou spadají obchodní jednotky Robotika, Pohony a Power Conversion (např. nabíjecí infrastruktura pro elektromobily). Před nástupem do ABB působila na různých pozicích v oblasti marketingu, salesu a managementu v mezinárodních společnostech. Několik let působí jako mentor akceleračních programů Laboratoře Nadace Vodafone a Impact Hub 100-Day Challenge.

Anotace: Příklady využití situační analýzy a marketingového výzkumu při marketingovém řízení a rozhodování o komunikačním mixu na segmenty B2B zákazníků.


honzaascorporaterat Jan Borýsek, Advertia

Honza Borýsek je především vysokoškolským studentem, který v rámci celosemestrálního projektu s ABB zkoumal zákaznickou spokojenost na trhu automatizace výroby a robotiky. Zajímá se o nové přístupy, jak řešit byznysové otázky tak, aby co nejlépe reflektovaly zákaznické potřeby a očekávání. Mezi tyto přístupy patří napříkad Design Thinking, který studoval v rámci semestru v zahraničí, v Sydney, v Austrálii. Mimo to již tři roky vede vlastní agenturu, která se zaměřuje na digitální marketing a marketingové strategie pro nejrůznější, zejména české klienty.

 

havlicek Daniel Havlíček, marketingový manažer, Fanuc Czech

Celou svou profesní kariéru se Daniel Havlíček pohyboval na poli B2B marketingové komunikace. Aktuálně úspěšně komunikuje nabídku splečnosti FANUC známé především svou divizí průmyslových robotů. Ve svém marketingovém mixu neopomíjí tradiční kanály ani inovativní postupy napříč digitálním marketingem. Hovořit bude o tom, jak správně namíchat koktejl komunikace směrem k zákazníkům v průmyslových podnicích. Však i vy jste určitě už někde žlutou barvu, která znamená FANUC, viděli...


pistorova Kateřina Pištorová, Externí komunikace & Tisková mluvčí , Siemens ČR

V oboru firemní komunikace a marketingu je aktivní déle než 15 let. Působila v retailu, kde pracovala pro Makro Cash & Carry. Zde postupně prošla několika pozicemi v marketingu a všemi oblastmi firemní komunikace. V současné době pracuje pro Siemens ČR, kde řídí externí korporátní i B2B komunikaci a mediální vztahy a současně zastává funkci tiskové mluvčí. Vystudovala Sociálně-ekonomickou fakultu při Univerzitě J.E.Purkyně. Je také absolventkou oborových studií. PR diplom získala na London school of Public relations a je také držitelkou certifikátu tiskového mluvčího, který získala v APRA Institute. Mezi své volnočasové aktivity řadí sport, kulturu, gastronomii a cestování.

vondrackova Jana Vondráčková, marketingová manažerka, FOXON

Během dvouleté působnosti ve společnosti FOXON dokázala Jana Vondráčková vtisknout firmě novou tvář, která je vystavena na odiv v nejrůznějších kampaních. Zvláštní projekt představovalo spuštění brandu FIOT, který je odpovědí na poptávku po technologiích průmyslového internetu věcí. Jak úspěšně etablovat novou značku na trh, představí v případové studii nedávného marketingového projeku.


vrana Ivo Vrána, on-line specialista, MARCO BBN 

Reklamní agentrua MARCO BBN je na trhu uznávaným odborníkem na problematiku B2B komunikace. Na své pozici je Ivo Vrána zodpovědný za projekty digitálního marketingu, který dlouhodobě sleduje v jeho obměnách právě pro segment B2B firem. Aktivně přispívá k tématu nejen na svém blogu, ale také v odborných periodikách. Zvláštní uplatnění zde nachází nástroj pro marketingovou automatizaci v nabídce agentury. Jak tato automatizace funguje a v čem tkví její hlavní výhody, představí ve své přednášce.

ANOTACE: Také jste se již setkali s tajemnými slovy Marketing Automation, Lead Management, Lead Scoring či Marketing Cloud? Pokud sledujete zahraniční média, patrně víte, že se jedná o jedny nejčastěji skloňovaných "buzz words" současného marketingu. V této přednášce se dozvíte vše potřebné o fungování těchto systémů a strategiích použití. A to přímo pro segment průmyslu a B2B, včetně ukázek realizací v českém prostředí. Budeme se však bavit i o technologickém marketingu obecně - jak funguje a na co si dát pozor. 


sladecek Tomáš Sládeček, výkonný ředitel, Bromelo

Bromelo je hybrid reklamní a výzkumné agentury. Jejím hlavním cílem je tvořit konverzně orientovaný design a úspěšné reklamní kampaně na internetu. Těchto cílů dosahuje pomocí flexibilního týmu, hloubkových analýz zákazníků a optimalizace celého prodejního procesu. Tomáš Sládeček je CEO této společnosti. Stará se hlavně o zvyšování prodejního potenciálu klientů. Spravuje několik PPC klientů a zároveň je hlavním optimalizátorem i analytikem. Svůj výstup založí na praktických ukázkách důležitosti důkladné analytiky dostupných marketingových dat. 

ANOTACE: Co neumím měřit, nemohu kontrolovat. Ačkoli obsahový marketing vypadá jako těžce sledovatelná aktivita online marketingu, opak je pravdou. Obsahem prezentace bude:

  • Proč je obsahový marketing dlouhodobá strategie a ne taktika
  • Jaké metriky jsou pro obsah důležité
  • Metody, jak obsahový marketing zefektivňovat


poncarova Jana Poncarová, spoluzakladatelka, SIDI media

Autorka zajímavých blogů z oblasti life style, obránce práv spotřebitelů při odběru energií, ale hlavně skvělý textař nejen v oblasti B2B komunikace. To vše je v jedné osobě Jana Poncarová, která úzce spolupracuje také s organizátory akce. Podílela se na tvorbě textů také pro řadu zajímavých klientů z průmyslového prostředí, které (stejně jako jiné) zúročuje při tvorbě textů bez nádechu již zastaralého korporátního patosu. Její výstup na konferenci představí, jak psát třeba i pro inženýry. V současné době provozuje vlastní PR a mediální agenturu SIDI media.

ANOTACE:

  • Copywriting pro firmy a korporace – co to je, jaké jsou jeho zásady.
  • Korporátní pojmy, které už nefrčí – slova, která z webu raději smažte.
  • Jak prostřednictvím webu mluvit se zákazníkem nebo obchodním partnerem.
  • Zásady moderního copywritingu – otevřenost, přirozenost, autenticita.
  • Klíčová slova a jejich role v copywritingu.
  • Desatero úspěšného copywritingu moderní firmy.
  • Proč čas od času přepsat firemní stránky.

 

Borovanska Kateřina Borovanská, Managing Director & Captain, Freya CZ

Kromě vedoucího postu v agentuře Freya je jméno Kateřino Borovanské spojováno se spoustou zajímavých projektů v oblasti content marketingu na českém trhu. O důležitosti obsahu přednášela na řadě prestižních konferencí a vždy patří k tomu nejlepšímu, nač se v programu těšit. Z výčtu profesních úspěchů lze určitě jmenovat působení na postu prezidentky PR klubu, ale na jejím účtu LinkedIN je toho k vidění i mnoho dalšího...

TÉMA: Content marketing v současném pojetí firemní komunikace

Libor Keller, ředitel TSI System
Téma: Zkušenosti s veletrhy, semináři a školeními - co se (ne)povedlo

Trade Media International

Jsme na sociálních sítích

RYCHLÝ KONTAKT   

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.