Event marketing - akce na míru
Bez práce? Akce i koláče!
Víte, že většina firem v B2B segmentu stráví plánováním jedné firemní akce 5–8 týdnů? Podle velikosti akce pak může být po tento čas hned několik klíčových pracovníků firmy zavaleno otázkami cateringu a další podřadné agendy, kterou se prostě někdo zabývat musí. Bohužel však ne každá firma si může dovolit takto čas ztrácet, aniž by to nebylo na úkor různých strategických plánů, které například kvůli jednomu dni otevřených dveří opět musí ustoupit do pozadí. Je to jediná možná cesta? Druhou je hodit starosti na hlavu někomu jinému – přeci jen event marketingových služeb není málo. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nabídka pojmenovaná Remote event?
B2B trh není místo pro experimenty... nebo?
Dnes už nikoho nepřekvapí, když si žena na svůj památný den za účelem uchování zdravého rozumu zamluví svatební koordinátorku. Ti, kterých byste se zeptali, se jistě shodnou na jedné věci. Vždy jde o ženy (pravda i muže), které jsou fascinovány svatbami. Doslova se jimi živí. Kdo by tedy měl pro Vás naplánovat akci z B2B trhu než firma, která se jím výhradně zabývá? Služba Remote marketing, jejíž součástí je Remote event, představuje ucelené řešení, které má vždy společnou oddanost B2B průmyslovému trhu.
Základem Event marketingu z jeho podstaty je připravit výjimečný zážitek, který napomůže vytváření dobrého povědomí o značce (ať už firemní či produktové). Zatímco v B2C segmentu zejména při komunikaci s koncovými zákazníky se dlouhá léta pojil úspěch s pořádným WOW efektem (tedy uměním vyvolat něco neočekávaného, neotřelého a dobře zapamatovatelného a přirozeně se šířícího), B2B segment dlouhá léta drží spíše konzervativní přístup. Ale nemusí tomu tak být vždy, i konzervativní akce může být nezapomenutelná.
Remote event není jen o zajištění chlebíčků
I když i chlebíčky samozřejmě na přání zařídíme… Skutečnou pomoc by mělo znamenat až ve chvíli, kdy do procesu zakomponujeme všechny jeho složky pro propagaci akce v období její přípravy, průběhu i po skončení. Současný trend (kupodivu) opět velí k většímu využití digitálních služeb pro úspěšnou implementaci event marketingových strategií a právě zde také můžeme pomoci.
Jaké akce dokážeme zařídit?
|
![]() |
Organizační zajištění a event marketing:
Lukáš Smelík
Managing director
+420 777 793 393
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.